Sunday, June 21, 2009

seAdaNya Begini...

-toing2...bunyi hp aku..aku dengan mata yang agak berat tgk jam pada hp aku...pukul 5 lbih msg masuk dari S******A....hihi aku biarkan...mata ni mengantuk nk tidur lagi...
-toing2 bunyi lagi...aku bangun n kejutkan epi yang tgh tido...aku capai towel n trus p kearah bilik air...ish...sejuknyer...keliling hutan,mana la x sejuk....seb baik la kat sini mandi guna shower...kalo guna air kolah..alamatnyer p keje xmandi r aku...hahahah
-dah siap mandi aku panaskan air....seperti biasa,air tea o n biskut sarapan buat aku n epi kat sini...dah lama aku xwat biskut ni sebagai rutin aku pagi2...sejak duk nagn epi macam2 benda aku wat...dulu dah pernah wat tp dah lama xwat...best pe makan biskut celup ngan tea o panas...
-sampai opis, en taufik sih aku ikut brother piawai tuk p prepare brg2 nak masuk dalam hutan soh...kitorag masuk dalam 10org selama 4hari 3malam...bersihkan trail tenor...
cabaran gak tu..22km panjang...lenguh gak kaki bila difikirkan...
tapi xper demi memudahkan para pendaki gunung tahan...aku sahut cabaran ni...hihihi
cam gempaak jerr,padahal p bersih trail jerr....penat gak beb...
-ari ni adalah hari ke-43 aku di kuala tahan.. Praktikal under PERHILITAN...ni la rutin harian aku...minggu ni aku kna ke rentis tenor...dua minggu lepas dah kena taip fail meja...naik bengkak tangan eden...huhuhu
-best duk sini.... macam benda aku wat....enjoy...:]

No comments:

Post a Comment