Monday, June 22, 2009

[aku][design]



-mengikut takwim masihi,lagi 14 hari semester akhir bagi aku di uitm kan bermula....
aku dah pk kan nk wat kenangan yang paling mnarik tuka ku di uitm...
dalam pada tu aku dah pk n tengah berfikir ttg design baju untuk batch aku....
-aku hajat nak wat dua helai baju....biar gempak sket...design ni baru jer wat...xedit lagi...mungkin ada nk tambah lagi...baju ni cadangan nyer warne light purple... aku letak hijau sebab aku suka hijau,jadi aku letak la keler i tuk sementara....hahahh...
-aku minat sgt wat keje2 macam ni...saudara syaiful dari damansara beria tanya bila aku kata aku nk wat bisnes ni...suka aku cara dia...suka tolong org melayu... ari2 anta emel kat aku...semangat dia...huhuh ni la baru perpaduan yang dimaksudkan oleh Perdana Menteri...hidup UMNO...alamak politik plak....
-dalam otak aku, byk sgt design aku nk wat....
baju cantik,bukan xcantik....cuma design jer skang....
bila pk2 balik byk kenangan ngan kawan2 aku... paling meriah time form6 n paling best lagi geng2 park ni...macam la dorg ni..p bndar camni...masuk hutan camtu...so senang cakap dak park ni semua boleh la...hihihi
-balik semula pada baju...design ni t eden wat lagi yang len...tuk sementara ni yang ni baru siap...sajer nak promote...hihihiho daaa....
[e][d][y]-[k][e][c][i][k]-[k][a][c][a][k]

No comments:

Post a Comment