Monday, June 29, 2009

brazil juara lagi...


-brazil telah dinobatkan sebagai juara piala konfederasi 2009...gembira aku dapat tau keputusan tu... bukan xmau tgk..tapi kat tempat aku parktikal ni payah nak jumpa tv...huhuhuhu
-aku sangat berharap pada piala dunia tahun depan akan dapat dirangkul oelh brazil...
kepada kawan len yang kempunan harap sabar...paeh,itali ko dah kalah awal...hahahah
-citer sal brazil ni...aku mmg minat sejak aku kecik...pernah aku merajuk ngan ayah aku sebab dia sanggup bli jersey argentina tuk aku...dia sokong argentina tapi aku lak yang dia bg jersey tu...dia xblikan baju brazil yang aku nk masa tu....tapi xper... brazil tetap juara....hahhaahah
-tahun depan aku bli baju brazil byk2,biar ayah aku tgk beria sket....
-selain brazil aku sokong club barcelona,abg2 aku sokong MU, ari tu barcelona titik MU dorg senyap trus...sebelum tu cakap barcelona ni belasahan Mu...cis...
aper pun Tahniah BUat BRAZIL kerana Menjadi JUARA PIALA KONFEDERASI>>>huhu

No comments:

Post a Comment